Ładnie dzisiaj wyglądam

Na początku chciałabym podziękować wszystkim osobom, które tu zaglądają. Po opublikowaniu poprzedniego wpisu było was tutaj naprawdę sporo. Strasznie mi miło, kiedy mówicie, że pisanie całkiem mi wychodzi, jednak w tym momencie jestem w niewielkim dołku twórczym. Mam nadzieję, że jak coś napiszę , to minie.

Nie chcę się powtarzać, bo podobny wpis już się pojawił (możecie go zobaczyć tutaj), jednak dzisiaj jest taki ładny dzień.

Pewnie masz wrażenie, że kiedy są Twoje urodziny to wszystko jest ładniejsze. Ładniej wyglądasz, włosy nawet się układają, słońce świeci mocniej. Może to kwestia tylko i wyłącznie tego, że ja obchodzę je w momencie przyjścia wiosny. Wtedy wszystko wydaje się piękniejsze.

Nigdy nie czekałam na swoją osiemnastkę, mogłam się doczekać odbioru dowodu osobistego, nie ruszało mnie kupienie alkoholu i ostentacyjnego pokazania plastikowej karty w sklepie. Bo co by to zmieniło, dowód osobisty od tego czasu już zmieniłam, a kupując alkohol potrafią mnie jeszcze (i to całkiem często) zapytać o dowód. Najbardziej dotknęły mnie moje dwudzieste urodziny, kiedy pracowałam, nie studiowałam i nie widziałam dla siebie żadnej przyszłości. Rok później też nie było lepiej. Nie będę roztrząsać tego co było. Nie warto. Perspektywa następnych paru miesięcy jest fantastyczna. Jedną nogą jestem w Londynie, a drugą praktycznie jestem w Paryżu.  Jakkolwiek błaho to brzmi, ale myśl o spełnionych marzeniach jest ekstra. Mam super przyjaciół. Świetnie się bawię. Mogę wszystko. Decyduję za siebie, wiem czego chcę i nareszcie czuję, że do czegoś dążę, że mam plan, który świta mi w głowie od bardzo długiego czasu i zaczyna się powoli spełniać.

Change lives through art maybe. Write beautifully. Cherish your friends, stay true to your principals, live passionately and fully and well. Experience new things. Love and be loved if at all possible. Eat sensibly. Stuff like that.

1 thought on “Ładnie dzisiaj wyglądam

Skomentuj

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close