Długie momenty myślenia

Dobra, na razie cofam tę nogę, którą jestem w Paryżu. Obiema jestem tutaj. Nie sprawdzam gdzie będę miała wydział, gdzie mieszkanie, co zobaczę, kogo poznam i jak pięknie będzie. Nie myślę o tym. Myślę o niemyśleniu (jeny).

Moim problemem, zawsze było to, że za bardzo wybiegam w przyszłość. Jestem zapeszaczem. Ogromnym. Dzieliłam już stypendium, którego nie miałam. Wyobrażałam sobie pracę w Londynie, której nie dostałam. Czekałam na kota, który nigdy się nie odnalazł.

Miałam koszulę, którą uwielbiałam. Sprawdziłam jak ją prać, ale nie chciało mi się robić tego ręcznie. Uprałam w pralce, bo chciałam szybko,  a ona się skurczyła. Teraz tylko mogę żałować, że nie uprałam jej delikatnie.

Wieża zza drzew. Na razie taką ją widzę.

Zdjęcie Marty.

2 thoughts on “Długie momenty myślenia

  1. bibibibibibibbibibibiibibibi 8 czerwca 2015 — 00:30

    ze swojej strony dodam ubrania typu „dobra, wezmę, bo schudne!” :D

    Polubienie

  2. prawda jest taka, że nie ma co za dużo myśleć, bo life always gets in the way. a potem tylko nerwy człowiekowi się psują, że nie jest tak, jak miało być. nie warto. swoją drogą za łatwe, a czasem i za nudne życie by było, gdyby wszystko szło tak, jak sobie wymyśliliśmy.

    dziękuję za wykorzystanie mojego zdjęcia. co za wspomnienia!

    Polubienie

Skomentuj

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close