Jak szybko zamknąć drzwi – (nie)poradnik.

Dziwnie jest zamknąć drzwi, których już nigdy się nie otworzy. I to nie jest żadna przenośnia. Ktoś inny za niedługo będzie spał w moim łóżku, pił z mojego kubka, palił na moim balkonie i tańczył w moim pokoju.

Kiedy byłam mała dużo spałam u Babci, po jednym z takich wypadów wróciłam do domu. Płakałam okropnie, że no jak to, teraz jestem tutaj, a jeszcze dzień wcześniej spałam w innym, wtedy wydawało mi się, że fajniejszym pokoju, z puchatym psem i słodyczami.

Na razie nie tęsknię jakoś niemiłosiernie, nawet się cieszę, że nie obejrzałam się, czy zabrałam wszystko. Nie będę tęskniła za starym oknem, za zepsutą wanną i za wolną windą. Będę tęsknić za pierwszym powiewem prawdziwej samodzielności, za widokiem starych kamienic, za pyszną kawą na balkonie i wieczorami smakującymi winem.

Nie da się drzwi tak po prostu zamknąć i nigdy tam nie wracać.

Tam. Wytańcz się i napij się.

1 thought on “Jak szybko zamknąć drzwi – (nie)poradnik.

Skomentuj

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close