Rzeczy, o których można rozmawiać, ale są bezsensu

 untitled-1

Koleżanka dwa dni temu napisała do mnie, żebym się ogarnęła i zaczęła pakować. Ale przecież wyjazd za trzy dni, a ja na pewno zdążę.

To już jutro. No przecież zdążę, nie?

Untitled-2.jpg

Nie wiem jak to jest, ale czekając na podróż do domu wszystko wydaje się trwać dłużej. To znaczy, pakowanie, doba przed wyjazdem i wszystko inne stoi w miejscu albo porusza się bardzo, ale to bardzo wolno. W drugą stronę jest kompletnie inaczej. Mam wrażenie, że czas ucieka mi przez palce, ale i tak leżę jeszcze w piżamie i zastanawiam się czy umalować paznokcie teraz, czy po kąpieli.

untitled-1

Mama zawsze wie, że trzeba zrobić pranie, kiedy wyschnie i będzie gotowe akurat w momencie otwierania walizki. Tak to jest. One wiedzą. Ja na przykład nie wiem i gdyby nie Mama, zapomniałabym, że mam taką bluzkę.

untitled-2

Jeszcze opowiem Ci trochę o francuskim banku. No więc mam konto. Mam je i nigdy go nie oddam, ale problem polega na tym, że od roku miesięcznie mam pobierane pieniądze za ubezpieczenie mieszkania, w którym nie mieszkam od ośmiu miesięcy i przegapiłam termin anulacji. I boję się do nich napisać. Normalnie boję się tego francuskiego banku.

untitled-1

Moje koty są dla mnie zbyt miłe. O coś im chodzi.

A, może o jedzenie.

untitled-2

Pamiętaj, zawsze jest czas na wino.

untitled-1

Jak to będzie wrócić do miejsca, które zna się bardzo dobrze, a jednak nie ma się tam nikogo, z kim spędziło się chociażby 10 sekund. Dobrze, że nie mieszkam chwilę od miejsca, w którym mieszkałam wcześniej. Oh wait.

untitled-2

Nienawidzę się pakować. To jest w moim Top 3 najbardziej znienawidzonych rzeczy razem z upałem i z brukselką.

untitled-1

Czy jak się ubiorę dzisiaj na czarno, to uratuję świat? Nie uratuję, ale wesprę.

untitled-2

O mamo, będę musiała rozmawiać po francusku.

untitled-1

No i to bezsensu razem, ale to licealny nawyk. Przeżyjecie, nie?

3 Comments

Skomentuj

